logotype

Nadchodzące imprezy

Dla organizatorów

Organizujesz konwent, pokazy gier albo turniej i chcesz zareklamować swoją imprezę? Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., a zarówno w tym polu, jak i na stronie głównej naszego portalu pojawi się stosowne ogłoszenie.

Terenokreacja - grzybowy las, część 2

Stworzony w piątek leśny grzyb pozostawiony na weekend nabrał kolorów. Postawiłem na pieczarkową biel, urozmaiconą beżami i fioletem. Zapraszam na drugą część raportu z powstawania tego nietypowego terenu!

Przygotowania

Do pomalowania tego modelu wykorzystałem następujące farby (nazwy zgodne z paletą GW):

  • Skull White,
  • Elf Flesh,
  • Dwarf Flesh,
  • Bleached Bone,
  • Liche Purple,
  • Mordian Blue.

Malowanie

Pracę zaczynamy od nałożenia białego podkładu. Od razu pokryłem grunt czarną, rozwodnioną farbką (co prawda niezbyt dobrze pasuje to do grzybów, ale w tej kolorystyce mam utrzymaną resztę terenów).

Następnie przyciemniamy dół i górę nóżki oraz krawędź kapelusza kolejno Elf Flesh, Dwarf Flesh i Liche Purple. Wygodnie będzie użyć aerografu.

Spody kapeluszy pokrywamy Dwarf Flesh. Następnie w bardziej zacienionych miejscach nakładamy Liche Purple i nakładamy rozwodniony Mordian Blue. Na koniec krawędzie rozjaśniamy Bleached Bone.

Krzaki wokół nóżek grzybów wykonujemy z zasuszonego Chrobotka Reniferowego. Oddzielamy kilka kępek i od spodu nakładamy Liche Purple. Następnie wklejamy na podstawkę naszego terenu.

Nasz grzybowy las jest już gotowy do wystawienia do gry.

Podsumowanie

Jestem zadowolony z efektu - a ze sposobu jego wykonania tym bardziej. Poszło gładko, bez spięć i efektownie - szczególnie na dość tłocznym stole. Dziękuję za uwagę i zapraszam do własnych eksperymentów – z przyjemnością obejrzę grzyby w innych zestawieniach kolorystycznych.

2009–2024, TheNode.pl Disclaimer
Template designed by Globberstthemes