logotype

Nadchodzące imprezy

Dla organizatorów

Organizujesz konwent, pokazy gier albo turniej i chcesz zareklamować swoją imprezę? Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., a zarówno w tym polu, jak i na stronie głównej naszego portalu pojawi się stosowne ogłoszenie.

Dark Eldar - plotki zebrane

Firma Games Workshop już jakiś czas temu zapowiedziała wydanie nowego kodeksu dla Mrocznych Eldarów. Podczas ostatniego Games Day pokazano większość nowych wzorów modeli tej rasy, a wczoraj firma Games Workshop rozesłała do swoich subskrybentów oficjalne zdjęcia części z nowych modeli. Zapraszamy do obejrzenia kompilacji dotychczas zebranych informacji na temat premiery nowego podręcznika Dark Eldar!

Zasady armii / Rules

Autorem nowego kodeksu Dark Eldar jest Phil Kelly, modele można będzie zamawiać od 5 października, przy czym oficjalna premiera planowana jest na listopad.

Allows for Kabal, Wych Cult and Homunculus armies

Pozwala wystawić armię Kabalu (czyli "zwykłą" armię DE), Kultu Wiedźm i Sekty Homunculusów

All old units appear in this codex plus there are 3-5 new units

Powrócą wszystkie stare jednostki, poza nimi dodanych zostanie 3-5 nowych.

Zasady ogólne armii / Army-wide special rules

Night Vision - Acute Senses USR

Night Vision - wszystkie jednostki mają zasadę Acute Senses.

Strength Through Pain – Supposedly features mostly on Wytch Cult units. The unit gains an upgrade every time it wipes out an enemy unit (3 max). 1st Feel No Pain, 2nd Furious Charge, 3rd Fearless.

Strength Through Pain - najpewniej dotyczy głównie jednostek Kultu Wiedźm. Jednostka otrzymuje dodatkową zasadę specjalną (aż do maks. 3) za każdy wybity do nogi oddział wroga. Te zasady specjalne to kolejno: Feel No Pain, Furious Charge, Fearless.

Combat Drugs - Roll once. All units with the Combat Drugs rule get the same benefit.

Combat Drugs - rzuca się tylko raz. Wszystkie jednostki z tą zasadą otrzymują ten sam bonus.

Bronie / Weapons:

Splinter Rifle 24" SX, AP5, Rapid Fire, Poisoned.
Shard Carbine 18" SX, AP5, Assault 3, Poisoned.
Splinter Cannon 36" SX, AP5, Assault 4, or Heavy 6 Poisoned.

Splinter Pods - an underslung weapon for the Hellions similar to the carbine

Splinter Pods - podwieszana broń dla Hellionów, podobna do Shard Carbine

Some FOC slots are subject to change

Niektóre kategorie listy organizacji armii mogą ulec zmianie.

Jednostki / Units

HQ

Archon

WS/BS: 7 S/T/W: 3 I: 7 A: 3/4? Ld: 9/10? Save: 5+

Can take a wargear item the effect of which is that if he kills an enemy MC or SC in close combat he doubles his Strength to 6. If he kills another one, he doubles his Strength to 10.

Może otrzymać przedmiot, dzięki któremu za zabicie Monstous Creature lub Special Character w walce wręcz liczba jego Siła wzrasta do 6. Jeśli zabije kolejnego tego typu przeciwnika, jego Siła wzrasta do 10.

Asdrubal Vect

No longer rides a Vehicle

Nie posiada już własnego pojazdu

Troops

Warriors

Stats are the same. Armed with Splinter Rifle only.

Współczynniki bez zmian. Uzbrojeni wyłącznie w Splinter Rifles.

Wyches

Stats are the same. Retain 4+ dodge save in CC.

Wych weapons

Shardnet reduces A of all enemies in B2B by 1.
A “chain-of-blades weapon” that gives +2A, and re-rolls to hit and to wound.

Współczynniki bez zmian. Nadal posiadać będą ochronę 4+ w walce wręcz (uniki).

Dostępne bronie:

Shardnet - zmniejsza ilość A przeciwników stykających się z modelem o 1.
"łańcuch ostrzy" - daje +2A i pozwala przerzucić rzuty na trafienie i zranienie.

 

Elites

Incubi

T: 3, S: 3, A: 2, Save: 3+,

Klaives – Power weapons that add +1S

Squad leader has WS5, A3 and can take 2 smaller blades that either give him +2 attacks or +2S (both are Power Weapons). Also provides himself and his squad with the ability to roll another attack for each 6 to hit they roll. This is supposedly unlimited.

Klaive - Power Weapon dający +1S.

Dowódca oddziału ma WS5, A3 i może otrzymać 2 mniejsze ostrza, które dają mu +2A lub +2S (oba to Power weapons). Poza tym on wraz z oddziałem otrzymuje zdolność, dzięki której za każdą 6 wyrzuconą na trafienie może wykonać kolejny atak. Najprawdopodobniej będą mogli tak bez końca.

Mandrakes

Have a shooting attack that gets stronger with every kill they make

Za każdego wroga, który zginie od ich ostrzału, ich siła ognia wzrasta.

Harlequins

Identical to the Codex: Eldar entry

Identycznie, jak w Codex: Eldar.

Fast Attack

Reaver Jetbikes

T4, 5+ save, Turbo-boost 36".

Armed with Splinter Rifles
Can perform a "fly-by" attack on enemy units without becoming locked in close combat.
Have several upgrades that inflict different numbers of S3/4/6 hits on units when performing the fly by attack.
The jetbike gives +1 sv and +1T
Possibly get a S6 melta-lance weapon

Uzbrojeni w Splinter Rifles.
Mogą wykonać atak przelatując obok wroga, nie angażując się w zwykłą walkę wręcz.
Dostępne jest kilka ulepszeń zadających różne ilości trafień z S3/4/6 w jednostki podczas wyżej wspomnianego ataku.
Jetbike dodaje +1 sv i +1T.
Być może otrzymają broń meltopodobną o S6.

Beast Masters

Get more types of beasts

Otrzymają nowe rodzaj bestii.

Heavy Support

Ravager

Fast, skimmer, open-topped AV 11 11 10
Armed with 3 Dark Lances as standard and can fire all 3 at cruising speed

Uzbrojony w 3 Dark Lances i może strzelać ze wszystkich 3 po ruchu nie większym na maks. 12".

Na zdjęciu widoczny rozmazany w tle (na tę chwilę lepszych zdjęć nie ma).

Grotesques

Apparently changed to Ogryn-sized creatures
There will still be human-sized Homunculus constructs, but they will have a different name

Najpewniej stały się istotami wielkości Ogrynów.
Nadal w armii będą twory Homunculusów o wzroście ludzi, ale będą miały inną nazwę.

Transports

Raider

Fast, skimmer, open-topped AV 10 10 10

Pojawiły się również zdjęcia modelu Lelith Hesperax.

Źródło:

http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=277013

2009–2024, TheNode.pl Disclaimer
Template designed by Globberstthemes