logotype

Nadchodzące imprezy

Dla organizatorów

Organizujesz konwent, pokazy gier albo turniej i chcesz zareklamować swoją imprezę? Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., a zarówno w tym polu, jak i na stronie głównej naszego portalu pojawi się stosowne ogłoszenie.

Mordheim - Przegląd drużyn: Cult of the Possessed

Niektórzy lubią z heroicznymi okrzykami rzucać się na splugawione przez wrogów ziemie dla zawieszonych gdzieś idei dobra i sprawiedliwości, które zostały im wpojone już za młodu. Inni ruszają za nimi, ale za odpowiednią sumkę, która cudownie brzęczy dla ich uszu. Są też i tacy, którzy nawet nie przekręcą swych głów w tamtym kierunku, drżąc ze strachu przed tym, co może nadejść. I w końcu to coś nadejdzie, bo bez niego cała reszta nie miałaby po co żyć. Panie i Panowie, chciałbym państwu przedstawić bezwzględne sługi mrocznych bóstw Chaosu, którym Imperium powinno w gruncie rzeczy podziękować, bo gdyby nie oni, większość żołdaków zwyczajnie nie miałaby co robić.

Cygańskie sztuczki, część trzecia

Witam Was w trzeciej i finalnej odsłonie mojego mini cyklu, mającego za zadanie nieco przybliżyć zagadnienia nomadzkiej taktyki. Tym razem zajmiemy się podsumowaniem dostępnych naszym wyrzutkom jednostek. Poniżej znajdziecie spis wszystkich nomadzkich formacji, wraz z krótkim komentarzem co do użyteczności każdej z nich.

WarCanto - Wprowadzenie do systemu

Obecnie gier bitewnych mamy zatrzęsienie, trzeba tylko dobrze się rozejrzeć. Oczywiście mam na myśli nie tylko systemy promowane na potęgę w środowisku samych graczy. Wystarczy poczytać o tym, co się przewijało na GenConie. Wydaje mi się, że największą bolączką tych systemów jest to, iż nie posiadają one solidnej machiny promocyjnej, nikt się nimi nie interesuje „bo i tak nie byłoby z kim w to grać”. Przy okazji nie raz i nie dwa okazuje się, że system coś w sobie miał - czy to zasady, czy modele, a może nawet sam fluff (tak, dla niego też da się grać). Właśnie, chociażby dla jednego z nich warto by nadmienić o naszym własnym podwórku, na którym narodziło się WarCanto.

Cygańskie sztuczki, część pierwsza

Nomadzi: nacja wyrzutków i buntowników, geniuszy i szaleńców, najemników i bankierów, hakerów i naukowców. Można ich uwielbiać, można nie znosić, jednak nikt chyba nie powie, że frakcja, gdzie kocie uszy u personelu medycznego to standard, zaś kolor skóry jest subiektywny w zależności od chwilowego nastroju i miejscowej mody, jest nudna…

 

Mordheim - Przegląd drużyn: Witch Hunters

Witam Państwa po raz drugi. Tym razem chciałbym przedstawić to, czego nikt nigdy się nie spodziewa. Mowa oczywiście o Inkwizycji... Nie, nie hiszpańskiej, tylko tej będącej zakonem templariuszy Sigmara. Drzewo przygotowane? Więzy na nadgarstkach mocno zaciśnięte? No to możemy zaczynać.

Wprowadzenie do AT-43

AT-43 to figurkowy system bitewny francuskiej firmy Rackham, osadzony w realiach science-fiction. Modele produkowane są w skali 30mm i - uwaga - są sprzedawane sklejone i pomalowane. Gra przeznaczona jest dla 2 lub więcej graczy w wieku co najmniej 14 lat. Pojedyncza rozgrywka w zależności od ilości użytych modeli, może trwać od 30 minut nawet do kilku godzin. Promowaniem AT-43 w Polsce zajął się niedawno portal Wieści z Pola Bitwy, którego redakcja przysłała nam poniższy artykuł wprowadzający w ten oryginalny system.

Battle Fleet Gothic vs Full Thrust - jazda testowa

Witam wszystkich! Tekst, który macie przed oczami, jest inauguracyjnym artykułem cyklu mojego autorstwa, mającego za zadanie przedstawić Wam i porównać dwa systemy o zbliżonych (często niemal identycznych) założeniach. Tym razem będzie to porównanie dwóch gier traktujących o bitwach kosmicznych flot: Battlefleet Gothic oraz Full Thrust.

2009–2024, TheNode.pl Disclaimer
Template designed by Globberstthemes