- Szczegóły
-
Kategoria: Gry bitewne
-
Opublikowano: niedziela, 18, październik 2009 15:35
-
Danny
Flota Imperium do Battlefleet Gothic powinna być rozbudowywana wokół głównego rdzenia, jakim z całą pewnością jest szeregowy imperialny krążownik. Działanie całej floty determinowane jest przez wybór krążowników Imperium. Zwykle jest to jednostka z opancerzonym dziobem (6+) i potężną artylerią krótkiego zasięgu umieszczoną na burtach. Tak więc zazwyczaj floty Imperium będą się trzymały w zwartym szyku żeglując w stronę nieprzyjaciela, bezpieczne za pancernymi dziobami, cały czas strzelając z dział Nova, bądź wypuszczając torpedy, aż do momentu rozproszenia wroga, gdy możliwe będzie rozniesienie go w pył salwami z burt. Trzymanie się razem oznacza, że krążowniki powinny współpracować, uzupełniać się i zapewne być połączone w szwadrony. Rzecz jasna dość rozsądnym posunięciem jest posiadanie jednostek zdolnych do nękania i zmiękczania przeciwnika z daleka, jednak oparcie konstrukcji floty na tej taktyce nie przyniesie zbyt wielu zwycięstw. Po prostu większość krążowników ma zbyt krótki zasięg artylerii, a działa Nova czy torpedy są zbyt zawodne, zwłaszcza na duże odległości, by zapewnić zwycięstwo.
- Szczegóły
-
Kategoria: Wieści
-
Opublikowano: środa, 14, październik 2009 21:17
-
eiko2
Internet jeszcze nie zdążył ostygnąć po informacji, że nowy kodeks Tyranidów jest w drodze, a już pojawiła się kolejna wieść - na przełomie marca/kwietnia ma zostać wydany kodeks Krwawych Aniołów! Zapraszamy do przejrzenia zebranych strzępków informacji.
- Szczegóły
-
Kategoria: Turnieje
-
Opublikowano: poniedziałek, 12, październik 2009 19:30
-
Don_Silvarro
Czołem!
W niedzielę 4 października w Warszawskim Lelewelu odbył się turniej parowy o nietypowym formacie 2x500pkt. ‘Parówkowość’ i dziwaczna kompozycja skłoniły mnie do wzięcia udziału w tych rozgrywkach – uznałem, że to połączenie gwarantuje wyluzowaną atmosferę i kupę zabawy (jak się okazało, miałem rację). Dobrałem się w parę z E_F_o_Dem i jego Chaos Space Marines, ustalając wcześniej, że jedziemy poturlać sobie kostkami i odprężyć się, a nie obgryzać paznokcie z parciem na wygraną (plan ten został oczywiście zrealizowany).
- Szczegóły
-
Kategoria: Modelarstwo
-
Opublikowano: niedziela, 11, październik 2009 14:32
-
eiko2
Każdy gracz Chaos Space Marines prędzej czy później pozna tzw. "standardy turniejowe" - rozpiskę Chaosu opartą na Demonicznych Księciach z Biczem Uległości i Obliteratorach. Kombinacja ta, choć oklepana, jest bardzo skuteczna i nie ma się co przed jej wystawianiem wzbraniać. Jedyną przeszkodą może być koszt takiego zestawu (koszt oczywiście materialny - +/-250zł piechotą nie chodzi). Pokażę zatem alternatywę - krok po kroku opiszę sposób na wykonanie modelu Obliteratora przy użyciu niedrogich części i Green Stuffu. Zapraszam do lektury!
- Szczegóły
-
Kategoria: Gry planszowe
-
Opublikowano: piątek, 09, październik 2009 15:30
-
Sarmor
Dzięki uprzejmości Czaj-nika ja i Will mieliśmy okazję zagrać w najnowszą, wydaną 20 lat po pierwowzorze, wersję Space Hulka. Po kilkugodzinnych zmaganiach w ciasnych korytarzach Grzechu Potępienia nadszedł czas na recenzję.
- Szczegóły
-
Kategoria: Wieści
-
Opublikowano: wtorek, 06, październik 2009 16:07
-
Sarmor
W ostatnich dniach firma Games Workshop ujawniła, że nowy podręcznik do Skavenów pojawi się na rynku 7 listopada. Ponadto w sklepie internetowym można już zamówić kilka nowych zestawów.
- Szczegóły
-
Kategoria: Wieści
-
Opublikowano: czwartek, 01, październik 2009 20:40
-
eiko2
Podczas ostatniego brytyjskiego Games Day ujawniono informację o dacie wydania nowego kodeksu dla Tyranidów. Nowych zasad jak i pierwszej fali modeli powinniśmy się spodziewać już w styczniu 2010! Zapraszamy do przejrzenia skompilowanej porcji plotek, domysłów i życzeń graczy.
- Szczegóły
-
Kategoria: Konwenty
-
Opublikowano: poniedziałek, 28, wrzesień 2009 18:12
-
eiko2
Kiedy we wrześniu bieżącego roku przedstawiciele Games Workshop powiadomili, że Golden Daemon nie odbędzie się w tym roku, przez całe środowisko przetoczyła się fala niezadowolenia i rozczarowania. Pojawiły się głosy, że jest potrzeba stworzenia niezależnego konkursu malarskiego, który mógłby integrować środowisko.
- Szczegóły
-
Kategoria: Raporty
-
Opublikowano: środa, 16, wrzesień 2009 21:18
-
ZenoN
Witam. Chciałbym Państwu przedstawić potyczkę pomiędzy Cryxem oraz Trollbloods na 500 punktów. Proszę o wyrozumiałość względem dość nietypowych rozpisek. Taki, a nie inny, wybór był podyktowany lekkim podejściem do gry, która, jak się jednak okazało, była dość interesująca.
- Szczegóły
-
Kategoria: Gry bitewne
-
Opublikowano: środa, 16, wrzesień 2009 21:17
-
Poko
Armie
Gra toczy się około 2175 roku, kiedy Ludzkość odkryła technologię skoków nadprzestrzennych przez anomalie fizyczne, co umożliwiło podbój nowych światów poza systemem słonecznym. Stare narody połączyły się w wielkie bloki państwowe lub cicho zeszły na dalszy plan (jak USA i Rosja, wyczerpane kosztownym wyścigiem kosmicznym w drugiej połowie XXI wieku i wojnami nanotech). Pojawiły się nowe państwa, których związek z Ziemią jest już wyłącznie symboliczny. Powstało pierwsze ludzkie AI, któremu niektóre narody oddały część władzy i obowiązków... Dowiedzieliśmy się, że nie jesteśmy sami we wszechświecie... I że jesteśmy dla „tamtych” tylko łatwym łupem - chwilowo ofensywa jednostek straży przedniej Połączonej Armii obcych ras pod przywództwem dzikiego AI jest powstrzymana na planecie Paradiso, ale jeśli Paradiso upadnie, Obcy uzyskają dostęp do całej Ludzkiej Sfery przez wrota prowadzące do tego systemu. Mimo tego zagrożenia ludzkie narody nadal knują przeciw sobie, a w tle toczy się tajna wojna, aby zdobyć najmniejsza choćby przewagę nad przeciwnikiem.